Ezt a támogatási részt azért hoztuk létre, hogy azonnali választ kaphasson az évek során feltett leggyakoribb kérdésekre.
Hogyan adhatok le rendelést?
A(z) Topcoat oldalon történő megrendelés a termékek bevásárlókosárba helyezésével kezdődik. Minden termék mellett található a "Kosárba teszem" gomb. Ha megtalálta a kívánt terméket, kattintson erre a gombra, hogy a kosárba helyezze azt.
Amikor az első terméket a kosárba helyezi, egy piros sáv jelenik meg a képernyőn, amelyen ez áll: „X termék van a kosárban”. Ahogy termékeket tesz a kosárba, a piros sáv frissül, hogy mindig naprakész legyen a kosárba helyezett termékek számával.
Ha befejezte az összes termék bevásárlókosárba helyezését, kattintson erre a piros sávra a kosár megnyitásához. A kosárban megtekintheti a termékek listáját, frissítheti a mennyiségeket, illetve egy vagy több terméket eldobhat, ha meggondolta magát.
Ha további termékeket szeretne felvenni, keresse meg az oldalt, vagy nyomja meg a „Vásárlás folytatása” gombot. A már feltöltött termékek továbbra is a kosárban várnak rád. A kosár az első termék hozzáadását követő 24 órán belül lejár, így bőven van ideje kiválasztani mindent, ami tetszik.
Ha rendelése tartalmazza az összes szükséges terméket, lépjen újra a kosárba, és ellenőrizze a szállítási módot. Ezután ellenőrizze, hogy milyen módon szeretné megkapni megrendelését. Minden országban háztól házig szállítást biztosítunk (az Ön címére), de más módokon is átveheti termékeinket (például partnerboltból vagy csomagautomatából történő átvétellel). Ha úgy dönt, hogy partnertől vagy csomagautomatából veszi át a rendelést, akkor választhatja a partner/automaták címét. Az utolsó lépés a fizetési mód kiválasztása (készpénz a csomag átvételekor, online kártyával vagy egyéb elérhető fizetési mód).
Miután ezeket a lehetőségeket helyesen ellenőrizte, ellenőrizze, hogy a kívánt termékek és mennyiségek megvannak-e a kosárban. Ha rendelkezik érvényes utalvánnyal vagy Red Prices kártyával, ne felejtse el aktiválni azokat, hogy csökkentse rendelése értékét. Ne feledkezzünk meg az ajándékokról sem, amelyeket szinte minden rendelésnél kínálunk. Ha a rendelés értéke azon az értékhatáron belülre esik, amelyre ajándékot ajánlunk, akkor a kosárban megjelenik az „Ajándék kiválasztása” gomb.
A következő lépés a szállítási és számlázási adatok megadása. Kattintson a "Szállítás és számlázás" gombra. Egy új oldalra jut, ahol ki kell töltenie a nevével, szállítási címével, a futár telefonszámával és az Önnel való kommunikációhoz használt e-mail címmel kapcsolatos űrlapot. Gondosan töltse ki az űrlap mezőit és küldje el a rendelést!
A megrendelés elküldése után azonnal automatikusan visszaigazoló e-mailt és SMS-t kap. Mindkettő tartalmazza a rendelési adatait és a rendeléskövetési linket. Bármikor elérheti, amikor meg szeretné tudni a rendelés állapotát.
A következők is érdekelhetik:
• Regisztrálnom kell a rendeléshez?
• Fizethetek utánvéttel?
• Miért nem tudom elküldeni a rendelést?
• Újra szeretném látni a kérdések listáját