Ezt a támogatási részt azért hoztuk létre, hogy azonnali választ kaphasson az évek során feltett leggyakoribb kérdésekre.
Hogyan változtathatom meg a termékeket a rendelésben?
Megrendeléseit a leadást követő órákon belül kiszállítjuk. Kivételt képeznek természetesen a hétvégék és a munkaszüneti napok, amikor szállító partnereink nem dolgoznak. Csak akkor lehetünk ilyen hatékonyak, ha világos és jól megalapozott logisztikai folyamatot követünk.
Egyetlen termék megváltoztatása a rendelésben magában foglalja a számla visszavonását, az AWB-dokumentum törlését, a számla újrakészítését és az AWB-dokumentum újragenerálását.
Ezen túlmenően, ha a rendelést már kiszállításra előkészítették, a rendelés megváltoztatása a doboz megtalálását, kicsomagolását, a termék hozzáadását és újracsomagolását jelenti. Mindez késlelteti más rendelések szállítását, és gyakran teret enged az esetleges hibáknak.
Ezért a termékek rendelésbe történő felvétele, módosítása/cseréje, vagy egy termék megrendelésből történő eltávolítása csak a teljes megrendelés törlésével és újbóli elvégzésével történhet.
Ha feltétlenül módosítania kell egy rendelést, kérjük, jelezze felénk az alábbi űrlapon, hogy a lehető leghamarabb törölhessük:
A következők is érdekelhetik:
• Mi a rendelésem állapota?
• Mik a szállítási díjak?
• Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelés?
• Hogyan mondhatok le egy rendelést?
• Szállít más országokba is?
• Hogyan törölhetem vagy módosíthatom a kosárban lévő termékeket?
• Újra szeretném látni a kérdések listáját