VÁMMENTES – A rendelések vámmentesek, és közvetlenül a házhoz szállítjuk!
Topcoat

Ügyfélszolgálat

Ezt a támogatási részt azért hoztuk létre, hogy azonnali választ kaphasson az évek során feltett leggyakoribb kérdésekre.

Hogyan változtathatom meg a termékeket a rendelésben?

Megrendeléseit a leadást követő órákon belül kiszállítjuk. Kivételt képeznek természetesen a hétvégék és a munkaszüneti napok, amikor szállító partnereink nem dolgoznak. Csak akkor lehetünk ilyen hatékonyak, ha világos és jól megalapozott logisztikai folyamatot követünk.

Egyetlen termék megváltoztatása a rendelésben magában foglalja a számla visszavonását, az AWB-dokumentum törlését, a számla újrakészítését és az AWB-dokumentum újragenerálását.

Ezen túlmenően, ha a rendelést már kiszállításra előkészítették, a rendelés megváltoztatása a doboz megtalálását, kicsomagolását, a termék hozzáadását és újracsomagolását jelenti. Mindez késlelteti más rendelések szállítását, és gyakran teret enged az esetleges hibáknak.

Ezért a termékek rendelésbe történő felvétele, módosítása/cseréje, vagy egy termék megrendelésből történő eltávolítása csak a teljes megrendelés törlésével és újbóli elvégzésével történhet.

Ha feltétlenül módosítania kell egy rendelést, kérjük, jelezze felénk az alábbi űrlapon, hogy a lehető leghamarabb törölhessük:

A következők is érdekelhetik:

•  Mi a rendelésem állapota?
•  Mik a szállítási díjak?
•  Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelés?
•  Hogyan mondhatok le egy rendelést?
•  Szállít más országokba is?
•  Hogyan törölhetem vagy módosíthatom a kosárban lévő termékeket?
•  Újra szeretném látni a kérdések listáját