VÁMMENTES – A rendelések vámmentesek, és közvetlenül a házhoz szállítjuk!
Topcoat

Ügyfélszolgálat

Ezt a támogatási részt azért hoztuk létre, hogy azonnali választ kaphasson az évek során feltett leggyakoribb kérdésekre.

Hogyan mondhatok le egy rendelést?

Az általunk megvalósított logisztikai folyamat hatékonyságának köszönhetően a megrendeléseket a feladástól számított néhány órán belül kiszállítjuk. Kivételt képeznek természetesen a hétvégék és a munkaszüneti napok, amikor szállító partnereink nem dolgoznak.

A rendelést törölheti mindaddig, amíg azt a futár át nem veszi.

Miután a rendelést a futár átvette, lemondására már nincs lehetőség. Természetesen visszautasíthatja, amikor megérkezik, de tudnia kell, hogy a megrendelés visszautasítása esetén Ön ránk hárítja a szállítás fizetési kötelezettségét. Emiatt a rendelési előzményektől függően a megrendelés elutasítása után korlátozható lehet a futárnak történő visszatérítés lehetősége. Weboldalunkon továbbra is tud majd rendeléseket leadni, ha előre kártyával fizet.

Ha le kell mondania megrendelését, kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot:

A következők is érdekelhetik:

•  Mi a rendelésem állapota?
•  Mik a szállítási díjak?
•  Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelés?
•  Hogyan változtathatom meg a termékeket a rendelésben?
•  Szállít más országokba is?
•  Hogyan törölhetem vagy módosíthatom a kosárban lévő termékeket?
•  Újra szeretném látni a kérdések listáját