Ezt a támogatási részt azért hoztuk létre, hogy azonnali választ kaphasson az évek során feltett leggyakoribb kérdésekre.
Hogyan mondhatok le egy rendelést?
Az általunk megvalósított logisztikai folyamat hatékonyságának köszönhetően a megrendeléseket a feladástól számított néhány órán belül kiszállítjuk. Kivételt képeznek természetesen a hétvégék és a munkaszüneti napok, amikor szállító partnereink nem dolgoznak.
A rendelést törölheti mindaddig, amíg azt a futár át nem veszi.
Miután a rendelést a futár átvette, lemondására már nincs lehetőség. Természetesen visszautasíthatja, amikor megérkezik, de tudnia kell, hogy a megrendelés visszautasítása esetén Ön ránk hárítja a szállítás fizetési kötelezettségét. Emiatt a rendelési előzményektől függően a megrendelés elutasítása után korlátozható lehet a futárnak történő visszatérítés lehetősége. Weboldalunkon továbbra is tud majd rendeléseket leadni, ha előre kártyával fizet.
Ha le kell mondania megrendelését, kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot:
A következők is érdekelhetik:
• Mi a rendelésem állapota?
• Mik a szállítási díjak?
• Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelés?
• Hogyan változtathatom meg a termékeket a rendelésben?
• Szállít más országokba is?
• Hogyan törölhetem vagy módosíthatom a kosárban lévő termékeket?
• Újra szeretném látni a kérdések listáját