VÁMMENTES – A rendelések vámmentesek, és közvetlenül a házhoz szállítjuk!
Topcoat

Ügyfélszolgálat

Ezt a támogatási részt azért hoztuk létre, hogy azonnali választ kaphasson az évek során feltett leggyakoribb kérdésekre.

Mi a rendelésem állapota?

Megrendelésének megtalálásához szükségünk van a rendelési számra. A rendelési szám 6 számjegyből áll, és a megrendelés visszaigazoló e-mailben és a megrendelés elküldése után néhány perccel kapott SMS-ben is megtalálható.

Ha nem találja megrendelési számát, kérjük, írjon nekünk néhány részletet megrendelésével kapcsolatban az alábbi űrlapon. A Digitális Ügyfélszolgálat egyik munkatársa megpróbálja azonosítani a rendelést, és e-mailben értesíteni Önt hírekkel.

A következők is érdekelhetik:

•  Mik a szállítási díjak?
•  Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelés?
•  Hogyan mondhatok le egy rendelést?
•  Hogyan változtathatom meg a termékeket a rendelésben?
•  Szállít más országokba is?
•  Hogyan törölhetem vagy módosíthatom a kosárban lévő termékeket?
•  Újra szeretném látni a kérdések listáját