Ezt a támogatási részt azért hoztuk létre, hogy azonnali választ kaphasson az évek során feltett leggyakoribb kérdésekre.
Mi a rendelésem állapota?
Megrendelésének megtalálásához szükségünk van a rendelési számra. A rendelési szám 6 számjegyből áll, és a megrendelés visszaigazoló e-mailben és a megrendelés elküldése után néhány perccel kapott SMS-ben is megtalálható.
Ha nem találja megrendelési számát, kérjük, írjon nekünk néhány részletet megrendelésével kapcsolatban az alábbi űrlapon. A Digitális Ügyfélszolgálat egyik munkatársa megpróbálja azonosítani a rendelést, és e-mailben értesíteni Önt hírekkel.
A következők is érdekelhetik:
• Mik a szállítási díjak?
• Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelés?
• Hogyan mondhatok le egy rendelést?
• Hogyan változtathatom meg a termékeket a rendelésben?
• Szállít más országokba is?
• Hogyan törölhetem vagy módosíthatom a kosárban lévő termékeket?
• Újra szeretném látni a kérdések listáját